15 idei de promovare pentru salonul tau de bronzare
15 idei de promovare pentru salonul tau de bronzare
Salonul tau de bronzare are de suferit din cauza comentariilor negative ale persoanelor care au abuzat de utilizarea aparatelor de bronzare? Este momentul oportun sa fi activ cu campanii de marketing pozitive pe care le poti face pe cont propriu. O perceptie negativa cauzata de altii, nu este vina ta, dar trebuie sa faci ceva in legatura cu asta.
Multe saloane de bronzat au o baza de clienti bine stabilita, dar aceste idei de marketing iti pot ajuta afacerea sa creasca si sa ajunga la noi potentiali clienti pentru a completa rezervarile zilnice.
Esti pregatit ca salonul tau de bronzare sa ajunga la potentialul sau maxim?
Idei inovatoare de marketing pentru Salonul de bronzare
1. Ofera-le clientilor tai un abonament de bronzare lunar cu o reducere substantiala. Poti face diverse oferte: de la sesiunile de bronzare gratuite pentru o luna, o reducere egala cu pretul unei lotiuni, sau minute in plus de bronzare pentru clientii fideli. Chiar daca investitia ta este una destul de mica, rezultatul pentru un potential client poate fi imens.
2. Ofera un tur de test al tuturor aparatelor de bronzat diferite din salonul tau. Cere jumatate din pretul normal al unei unitati de bronzare si lasa clientul sa incerce atat aparatul vertical cat si pe cel orizontal. Explica-i avantajele si dezavantajele fiecarui tip de aparat pentru a il ajuta sa se decida.
3. Ofera-i unui client nou un pachet de cadouri personalizate cu mostre din diversele produse pe care le ai in salon. Acest cadou este o mica cheltuiala, dar care te va ajuta sa le arati clientilor ce produse le pui la dispozitie si faptul ca la tine gasesc tot ce au nevoie pentru o sesiune de bronzare reusita. Se vor obisnui sa foloseasca produse de calitate si se vor intoarce la tine cu incredere.
4. Ofera diverse stimulente pentru a fideliza clientii si pentru a ii face sa revina in salonul tau. Un concurs de exemplu, ar putea aduce noi membri in salonul tau de bronzare in timp ce baza de clienti existenti concureaza pentru ceva ce doresc cu adevarat, cum ar fi o luna gratis de bronzare sau o lotiune de bronzare la alegere.
5. Posteaza toate ofertele pe paginile de social media, astfel incat sa aiba acces un numar cat mai mare de oameni. Lanseaza o pagina de Facebook, Twitter, Instagram sau Pinterest pentru a ajunge la un public mai divers care poate nu trece pe langa salonul tau zilnic, dar care ar putea fi interesat de ofertele tale.
6. Incepe un program de loialitate care ofera produse sau servicii gratuite odata ce un client ajunge la un nivel prestabilit de achizitii in salonul tau. Ar putea fi de exemplu 10 sesiuni de bronzare, daca acestea nu sunt pe un abonament lunar, 5 pliculete dintr-o anumita lotiune, sau orice altceva ar atrage clientii.
7. Creaza campanii lunare pentru clientii on-line, astfel incat acestia sa se inscrie intr-un concurs, in schimbul predarii unor informatii personale – nume, adresa de e-mail sau numar de telefon. Este uimitor cat de multi oameni vor dori sa se inscrie la un astfel de concurs.
8. Implica-te activ in comunitatea ta, astfel incat oamenii sa stie cine esti si ceea ce faci. Avand cupoane valoroase si campanii difuzate, iti va creste baza de clienti stabilita, dar implicarea comunitatii te va ajuta sa obtii o expunere noua.
9. Gandeste-te care este cel mai important aspect pentru clientii tai si apoi fa tot posibilul sa ti cont de parerea si dorintele lor. Daca vrei ca salonul tau sa devina un brand recunoscut, daca nu este deja, oamenii trebuie sa vada ca tu esti expert in bronzare. Astfel vor reveni la tine de fiecare data, fie ca vor sa se bronzeze, fie ca au nevoie de lotiuni pentru bronzare sau de intretinere.
10. Niciodata nu ii critica pe altii (alti clienti sau concurenta) in mod public sau privat, deoarece oamenii se vor intreba ce spui despre ei in lipsa lor. Fie ca este vorba despre o convorbire personala, despre un blog, sau pe paginile de social media, pastreaza un ton pozitiv si vei vedea ca toata lumea are o experienta generala mai buna cu un salon de bronzare.
11. Asigura-te ca locatia salonului tau este usor accesibila, sau ofera informatii cat mai detaliate despre locatie. Poti folosi Google Maps ca sa indici locatia cat mai precis.
12. Urmareste evenimentele culturale din orasul tau si asigura-te ca ai totdeauna pregatite cateva flyere informative sau cu o oferta generica pentru a le putea distribui. Totusi, cere acordul organizatorilor pentru o astfel de actiune.
13. Intotdeauna adauga continut nou, fie ca este pe o retea de socializare, intr-un blog, un site web, sau pur si simplu in informatiile pe care le dai clientilor pentru a construi recunoasterea brand-ului tau. Continutul nou si relevant este foarte valoros si va conduce la increderea publicului vizat. Ca un bonus, veti obtine un loc de frunte in rezultatele de cautare ale motorului de cautare, datorita continutului original.
14. Nu te teme sa ceri detalii constant de la un client care vine des, astfel incat sa iti poti face o idee mai clara despre dorintele si nevoile lui. Cu siguranta va aprecia atentia ta si va reveni atunci cand doreste sa se bronzeze.
15. Gandeste mereu strategii pentru viitor in loc sa te concentrezi doar pe prezent sau si mai rau pe trecut. Marketing-ul inseamna sa fi cu cativa pasi inaintea celorlalti si a nevoilor clientilor tai.
Ai deja cateva idei de promovare in minte? Pune-le in aplicare cat mai repede si impartaseste cu noi din experienta ta. Asteptam cu interes si alte idei proaspete