Cum să eviţi 5 greşeli de Social Media
Cum să eviţi 5 greşeli de Social Media
Promovarea prin Social Media este foarte importantă pentru salonul tău de bronzare, şi chiar dacă nu este foarte complicată, este uşor să faci greşeli. Reţelele de socializare sunt importante pentru a putea interacţiona mai activ şi mai eficient cu clienţii tăi.
Un studiu arată că 74% din brand-urile care au apelat la promovarea prin reţelele de socializare, au înregistrat o creştere a traficului pe site. 83% nu au finalizat o comandă sau o achiziţie pentru ca au avut o experienţă neplăcută sau inexistentă de interacţionare cu brand-ul respectiv.
Ţine cont de sfaturile de mai jos pentru a evita câteva greşeli de Social Media:
- Asigură-te că pui intrebări fanilor tăi, că împărtaseşti cu ei experienţe din salonul tău de bronzare, scrie sfaturi utile, sau întreabă-i ce şi-ar dori să primească de la brand-ul tău. Acesta interacţiune te ajută să îţi cunoşti clienţii şi să îi fidelizezi.
- Dacă nu eşti entuziasmat atunci când vorbeşti despre brand-ul tău, este dificil să faci pe altcineva să devină interesat. Postează filmuleţe şi poze din salonul tău de bronzare, oferă detalii relevante în postările şi campaniile tale despre ce pot găsi clienţii la tine.
- Promovarea constantă – nimeni nu vrea să fie agasat de reclame în mod constant, mai ales pe reţelele de socializare. Dar, după ce ai dezvoltat o relaţie bazată pe încredere cu fani tăi, va fi mult mai uşor să înserezi sporadic mesaje promoţionale.
- Nu îti ignora fanii atunci când aceştia au întrebări sau reclamaţii. Chiar dacă eşti foarte ocupat/ă, fă-ţi timp zilnic să verifici reţelele de socializare şi să te ocupi de fiecare solicitare în parte. Orice brand pote fi distrus cu uşurinţă, atunci când lipseşte comunicarea şi mai ales când ignori necesităţile clienţilor tăi.
- Crează o strategie coerentă pentru Social Media. Dacă nu îţi faci un plan de activitate pe reţelele de socializare, rişti să pierzi timp şi bani. În plus, anumite reţele de socializare sunt mai eficiente faţă de altele, pentru promovarea salonului tău de bronzare. Vezi care funcţionează mai bine pentru tine şi canalizează-ţi energia acolo.
Deci, interacţionează cu posibilii tăi clienţi, răspunde-le, încearcă să rezolvi pe cale amiabilă orice fel de reclamaţie sau problemă, iar ei îţi vor deveni clienţi fideli şi vor aprecia brandul tău.