Telefon: +40 (720) 100 120      WebShop
Site icon Bronzare.ro

Ponturi pentru a creste vanzarile de Valentine’s day

Ponturi pentru a creste vanzarile de Valentine’s day

Valentine’s Day este a doua cea mai populară sărbătoare din lumea vânzărilor, înainte fiind doar Crăciunul. Valentine’s Day este o zi specială a anului în care toată lumea îşi arată iubirea către cele mai dragi persoane din viaţa lor. Invitaţiile la saloane de bronzare, de înfrumusetare, de coafură sau spa-uri sunt cadourile perfecte – atunci când sunt gândite şi promovate corect – încât profitul te va face să te îndrăgosteşti de luna februarie.

Nu limita promoţiile de Valentine’s Day la zona de vânzare a salonului. Există o mulţime de alte spaţii pentru a îţi promova produsele şi serviciile. Creează un ,,Valentine’s look” pentru salonul sau spa-ul tău. Decoraţiunile vor da farmec afacerii tale după stilul tău personalizat.

Vitrinele salonului tău sunt cel mai valoros spaţiu pentru reclamă. Ofertele / Pachetele de Valentine’s Day trebuie expuse central în vitrina dinspre stradă. Nu subestima puterea adresării către trecători. Alege o temă, îndrăzneşte! Apoi alege decoraţiuni şi produse care spun o poveste. Leagă totul de povestea ta – de la culori până la marfă.

De Ziua Îndrăgostiţilor ai ocazia să răsfeţi pe cineva. Poţi crea diferite pachete promoţionale pe lângă Vouchere sau Cupoane cadou / de reducere. Când cineva primeşte un cupon valoric, îl va folosi pentru servicii pe care le solicită în mod normal la salon. Comercializează cu această ocazie, pachete de înfrumusetare si ingrijire care îl vor face pe cumpărător să simtă că se răsfaţă. Această strategie funcţionează drept cadou atât pentru bărbaţi cât şi pentru femei – oferă pe lânga pachetele pentru publicul feminin şi pachete pe care un soţ sau un iubit le-ar aprecia.

Pont: Este mai profitabil să vinzi „servicii de lux” pentru a expune clienţii la servicii pe care nu le-au mai încercat înainte şi pe care le-ar putea prefera în viitor. Pachetele sunt totodată o oportunitate extraordinară să vinzi combinaţii de servicii, fiecare serviciu adiţional unui pachet îi creşte valoarea către client.

Combină în pachete loţiuni pentru solar si creme hidratante de îngrijire, sau chiar creme pentru duş, pentru a le vinde sub forma de cadou. Gândeşte-te cine cumpără acest pachet şi cui vor sa îl dăruiască. Nu descuraja clienţii cu pachete complicate. Mergi pe simplitate. Când oferi pachete, expune şi creează pachete atractive care pot fi oferite ca atare. Fă-le mai atractive împachetându-le în diferite cutii fără capac, pungi de cadou, hârtie roz sau roşie şi funde arătoase.

Cupoanele valorice care pot fi folosite contra serviciilor pe care le oferi sunt o opţiune fantastică pentru clienţii indecisi. Dacă oferi cupoane cadou, asigură-te că acestea includ o prezentare cu un design profesional. Acest lucru ar trebui să oglindească firma salonului tău, aşa că oferă ceva modern şi de calitate. Pentru achiziţionarea de cadouri mai mari, cutiile cu numele firmei sunt chiar mai potrivite, fiind mult mai incitant să descoperi un card cadou într-o cutie arătoasă decât un certificat impersonal imprimat pe hârtie ieftină.  Foarte multe saloane oferă carduri cadou cu aspect ieftin pentru sume considerabile. Dacă un client cheltuieşte o sumă mare pe un cadou, acesta trebuie să arate deosebit!

Colaborează cu afacerile locale conecte, precum restaurantele sau florăriile, pentru a concepe oferte de Valentine’s Day. Această strategie necesită mai multă coordonare, dar dacă este aplicată corect, poate aduce promoţia ta în prim plan.

Te-ai decis cu privire la oferte ? Acum este momentul să te promovezi pe toate căile ca să obţii cât mai multă expunere posibil. Premisa este una simplă. Cu cât oamenii ştiu mai bine ofertele, cu atât mai multe vânzări vei avea. Pentru a profita la maxim de Valentine’s Day începe prin a face reclamă cu două, trei săptămâni înainte de 14 februarie (cel mai devreme de la 24 ianuarie), pe reţelele sociale, pe site-ul tău (dacă ai unul) şi în salon.

Saloanele online sau cardurile cadou sunt soluţia perfectă pentru cumpărătorii de Valentine’s Day de pe ultima sută de metri. Perioada în care se vând cele mai multe carduri cadou de Sfântul Valentin este cea din ajun.  Ofertele de carduri cadou online fac ca afacerea ta să îi salveze pe cei care amână până pe 14 februarie. Cei aflaţi în criză de timp pot accesa site-ul salonului şi pot cumpăra un cadou instant.

Îţi poţi planifica e-mailurile astfel:

Email 1: luni, 3 februarie: oferta iniţială

Email 2: luni, 10 februarie: amintire ofertă

Email 3: marţi, 11 februarie: Au mai rămas 3 zile!

Email 4: joi, 13 februarie: Ultimele 24 de ore

Promoţiile pentru cardurile cadou le oferă proprietarilor de salon o oportunitate de a-i converti pe beneficiarii cardurilor cadou în clienţi fideli. O primă impresie bună şi conformă cu Valentine’s Day va creşte probabilitatea ca aceştia să se întoarcă.

Există 3 căi de a converti un invitat de Ziua Îndrăgostiţilor într-un client fidel:

  1. Roagă fiecare invitat să completeze un card personal pentru a facilita corespondenţa.
  2. Tratează fiecare invitat ca pe un VIP.
  3. Reprogramează invitatul pentru o şedinţă de retuş la sfârşit.
Exit mobile version