Telefon: +40 (720) 100 120      WebShop
Site icon Bronzare.ro

Profesionalismul in saloanele de bronzare

Profesionalismul in saloanele de bronzare

Profesionalismul este definit ca starea, practică sau metodele unui profesionist, care se distinge de un amator. Un profesionist este definit ca o persoană care este expertă în munca sa.

Pe măsură ce industria de bronzare la solar se îndreaptă spre a deveni mai profesionistă. Pentru a fi considerată o adevarată profesie, este necesar ca toţi cei privilegiaţi să lucrăm sub această “umbrelă”, să încercăm să ne suplimentăm cunoştinţele despre „ştiinţa bronzării” şi în funcţionarea unui salon de bronzare.

Relaţia cu clienţii

Atunci când un client este întâmpinat de o faţă zâmbitoare din spatele tejghelei, acesta se va simţi mai confortabil atunci când ia o decizie de cumpărare. Construirea unui raport armonios cu clientul, îl va ajuta să înţeleagă că esti sincer şi că îl conduci în direcţia corectă.

Este important să îţi acorzi timp pentru a face un client să se simtă confortabil cu privire la decizia pe care a luat-o de a se bronza în salonul tău. Asigură-te că iniţiezi o conversaţie atunci când intră în salon, chiar dacă este posibil să nu vrea să cumpere nimic.

Începe prin a îi memora numele şi salută-l cu un zâmbet larg. Pe măsură ce îţi cunoşti clienţii, îţi vei aminti de lucrurile pe care îi poţi întreba despre familia lor, despre locul de muncă, animalul de companie sau orice altceva despre care ţi-a povestit.

Atunci când un client se bronzează pentru o ocazie specială, cum ar fi o vacanţă sau o nuntă, cere-i întotdeauna detalii despre starea evenimentului şi invită-l să se întoarcă pentru a continua bronzarea chiar şi după eveniment.

În cazul în care clientul călătoreşte în concediu într-o zonă tropicală, asigură-te că îl avertizezi cu privire la intensitatea luminii solare şi sugerează-i să ia în considerare achiziţionarea produselor cu factor de protecţie solară.

Reclamaţiile clienţilor

Vechea zicală „clientul are întotdeauna dreptate” se aplică şi în industria de bronzare la solar atunci când este vorba de tratarea reclamaţiilor, deoarece bronzarea este o afacere construită în principal pe recomandări de la clienţi. Este mult mai uşor să păstrezi un client care vine regulat la şedinţe de bronzare, decât să încerci să recâştigi unul care a plecat nemulţumit. Majoritatea plângerilor clienţilor, chiar şi cele care ar putea începe cu un client furios, pot fi de obicei tratate într-un mod calm şi matur. O strategie bună este să ai multă bunăvoinţă atunci când rezolvi reclamaţiile clienţilor.

Este important ca angajaţii să nu se certe niciodată cu un client şi este recomandat să îl asculte cu atenţie pentru a determina motivele pentru care este nefericit. Atunci când angajatul nu are autoritatea să rezolve problema, clientul trebuie să fie informat politicos că proprietarul sau managerul trebuie să afle despre situaţie.

Ia în considerare intocmirea unei liste de plângeri din trecut şi elaborarea unor metode de tratare a acestora dacă aceeaşi situaţie s-ar repeta. Angajaţii pot să exerseze aceste scenarii, astfel încât să fie mai bine pregătiţi cu privire la modul în care pot face faţă anumitor plângeri.

Există situaţii în salonul de bronzare unde clientul nu are întotdeauna dreptate şi implică probleme legate de siguranţa acestora. De exemplu, dacă un client declară că nu intenţionează să poarte ochelari de protecţie în timpul bronzării, nu trebuie să li se permită să se bronzeze. De asemenea, nu trebuie să i se permită niciodată unui client să se bronzeze mai mult decât intervalul de timp maxim afişat pe unitatea de bronzare sau timpul recomandat de bronzare pentru pielea lui.

Orice lucru care ar avea un impact negativ asupra siguranţei clientului este responsabilitatea salonului de bronzare, nu a clientului, astfel că în aceste situaţii, clientul nu are întotdeauna dreptate.

Serviciul clienţi

Filozofia în oferirea serviciilor pentru clienţi ar trebui să se bazeze pe furnizarea informaţiilor necesare acestora în cea mai prietenoasă şi profesională manieră posibilă. Aceştia ar trebui să fie educaţi cu privire la aparatele din salon, la pachete de bronzare, informaţii despre loţiuni şi tipurile de piele.

Oferă-le clienţilor tăi cât mai multe informaţii despre bronzare, fără a îi supraîncărca cu mai multe informaţii decât sunt capabili să înţeleagă. Fiecare client are un background educaţional diferit şi, prin urmare, un prag diferit de înţelegere. Este important să fi la curent cu cele mai recente informaţii pentru a putea face faţă tuturor întrebărilor clienţilor. Este important să inţelegi că, dacă apare o întrebare şi nu eşti sigur de răspuns, este recomandat să îi spui clientului că te vei documenta şi îi vei răspunde la următoarea vizită. Aceasta este o abordare mult mai profesionistă decât inventarea unui răspuns greşit clientului.

Este responsabilitatea tuturor angajaţilor care lucrezază în cadrul companiei să le ofere clienţilor îndrumări profesioniste în orice moment.

În cele din urmă, clientul merită un nivel adecvat şi profesional de atenţie de la momentul în care intră în salonul tău, până în momentul în care a terminat sesiunea de bronzare şi va pleca.

Standardele de curăţenie

Cele mai înalte standarde de curăţenie ar trebui menţinute în orice moment. Clienţii trebuie să se simtă confortabil şi siguri că se bronzează într-un mediu curat şi bine dezinfectat. Aceasta se referă nu numai la aparatele de bronzare pe care le vor folosi, ci şi la întregul salon. Curăţenia trebuie să devină un factor major în formarea noilor angajaţi. Proprietarul sau managerul trebuie să stabilească regulile pentru curăţenia salonului şi să verifice dacă standardele sunt respectate.

Un test bun al curăţeniei este să te întrebi dacă salonul este pregătit pentru o inspecţie oficială în orice moment. Dacă fiecare aspect al salonului tău de bronzare este pregătit pentru un inspector, atunci este cu siguranţă pregătit pentru clienţii tăi.

Este util să creezi un checklist pentru a menţine ordinea şi pentru a le reaminti angajaţilor sarcinile care trebuie finalizate pe tura lor. Puneţi pe lista lucrurile obligatorii care trebuie făcute zilnic, precum şi sarcini mai puţin importante, care pot fi programate în perioadele mai libere ale zilei, dacă timpul permite.

Dacă vrei să fii considerat un adevărat profesionist al industriei de bronzare trebuie să acţionezi în mod responsabil şi proactiv atunci când vine vorba de menţinerea unui mediu curat şi prietenos în salonul de bronzat.

Exit mobile version