Mulți clienți doresc să încerce ceva nou sau caută cadouri speciale pentru sărbătorile de iarnă. Am selectat o serie de strategii de promovare care îți pot spori profiturile pe percursul sezonului magic.
Creează atmosfera de sărbătoare
Îți recomandăm să respecți regula 80/20: dedică 80% din salon pentru expunerea produselor și 20% pentru decorațiuni.
Produse unice: afișează articole distincte pentru această perioadă de cumpărături anuale pe care nu le expui în alte momente: pachete și cadouri în ambalaje specifice.
Carduri Cadou: sunt perfecte pentru persoanele greu de satisfăcut. Poți realiza un card cadou online care poate fi comandat și prin telefon, pentru livrare rapidă. În plus, le poți oferi tuturor celor care cumpără un card cadou de o anumită sumă, un voucher pe care îl pot dărui sau utiliza personal.
Idei de cadouri: expune cadouri ușor de văzut și de cumpărat pe loc. Ia în considerare produsele de îngrijire a părului, loțiuni hidratante de întreținere a bronzului, sau produse pentru îngrijirea bărbaților.
Serviciu de împachetare a cadourilor: oferă ambalaje pentru împachetarea cadourilor. Alege hârtie de ambalaj roșie, verde sau aurie, pungi de cadou, panglici și etichete. Introducerea cărții de vizită sau a unui mic pliant despre salonul de bronzare în toate cadourile, îți va face cunoscute serviciile noilor veniți, care pot deveni noi clienți.
Zone cheie de afișare
Recepție: la intrarea și ieșirea din salon, toată lumea vizitează recepția. Afișează sau expune promoțiile de sezon, pentru că aici vor atrage atenția clienților.
Zona propriu-zisă de cadouri: așează câteva loțiuni singulare lângă pachetele cadou creeate pentru a atrage atenția aspura acestui loc.
Recomandări: este important ca personalul din salon să recomande clienților idei de cadouri sau carduri pentru prieteni.
Toaleta: în aceste spații private, clienții tăi vor observa cu siguranță ofertele și promoțiile, dacă le vei afișa într-un mod prietenos și care să sublinieze faptul că în salonul tău ei pot găsi daruri ingenioase pentru fiecare: de la soți la colegi și prieteni.
Stoc: asigură-te că ai pe stoc suficiente produse pentru a creea pachete și oferte atractive.
Vitrina: evidențiază promoțiile de vacanță, serviciile și produsele pentru persoanele care trec prin fața salonului de bronzare. Decorul colorat și festiv va atrage trecătorii care sunt în căutare de cadouri inedite.
Zona de testare / recomandări
Combinațiile moderne, dar eficiente, de servicii și de vânzare cu amănuntul îți pot sprijini afacerea și pot crește potențialul de câștig.
Sampling: oferă mostre de produse pentru bronzare sau pentru îngrijirea pielii, acompaniate de sfaturi și instrucțiuni de utilizare.
Centrul de relaxare: transformă-ți salonul de bronzare într-un spațiu de relaxare și bună dispoziție. Clienții tăi trebuie să știe ca aici vor găsi o oază de căldură în orice moment al anului.
Găzduiește evenimente
Realizează o campanie de marketing prin care să îți inviți clienții alături de prietenii lor la o întâlnire într-un eveniment dedicat unei ocazii speciale: o zi de naștere, petrecerea burlăcițelor, o lansare de noi produse pentru bronzare, sau o sărbătoare anuală.
Aceste sfaturi vor susține creșterea câștigurilor pentru sfârșitul de an, iar în același timp le vei putea oferi clienților tăi o experiență caldă și primitoare, care îi va face să revină la tine și să te recomande tuturor!
Ai vreun sfat pe care l-am omis? Intră pe pagina noastră de Facebook și împărtășește-l cu noi!