Telefon: +40 (720) 100 120      WebShop
Site icon Bronzare.ro

Social Media Marketing pentru Saloane: Sfaturi si strategii

social media marketing

Ai un salon de bronzare şi doreşti să îl promovezi on-line pe social media? Sau faci deja asta, dar nu obţi rezultatele dorite şi ai nevoie de un impuls?

Social media este o modalitate excelentă de a atrage atenţia clienţilor actuali, dar şi a potenţialilor clienţi, de a face cunoscute serviciile tale şi de a crea loialitate în rândul clienţilor tăi.

Datorită utilizării crescute a mediilor sociale în fiecare industrie, este esenţial să ştii cum să te conectezi cu clienţii şi să foloseşti platforme precum Facebook, Instagram, sau YouTube, într-un mod care să atragă clienţii şi care să aducă beneficii afacerii tale.

Mai jos, găseşti câteva sfaturi pentru a îţi transforma strategia de utilizare a reţelelor sociale.

# 1: Postarea conţinutului care va intriga clientul ţintă

Mesajele de pe paginile tale ar trebui să-i stimuleze pe fanii tăi să interacţioneze şi să comunice cu tine. Conţinutul trebuie să fie interesant şi să ofere o noua sursă de informaţii.

Postează fapte, informaţii sau fotografii din salonul de bronzare, pe care publicul tău ţintă le-ar găsi atrăgătoare şi care să fie în concordanţă cu imaginea brand-ului tău. De exemplu, postările trebuie să fie gândite pe un ton prietenos, tineresc şi educativ.

Foloseşte imagini la care ştii că publicul tău le va răspunde într-un mod pozitiv. Toate imaginile trebuie să se potrivească cu tonul brand-ului tău şi să fie în concordanţă cu grupul de vârstă vizat. Înainte de a posta ceva pe social media, asigură-te că informaţiile sunt interactive şi atrăgătoare pentru publicul ţintă – noutăţi despre bronzare, loţiuni noi, informaţii despre bronzare, promoţii… etc.

 

# 2: Utilizează Facebook ca un instrument cheie de comunicare

Facebook îţi oferă modalitatea perfectă de a îţi face cunoscute serviciile, de a posta poze din salonul tău, sau de a crea concursuri pentru a te promova şi pentru a răspândi gradul de conştientizare al brandului tău.

  1. Scrie mesaje relevante care angrenează consumatorii – scurte întrebări la care clienţii doresc să răspundă şi tu te vei putea folosi de opinia lor pentru a face îmbunătăţiri în salonul tău. Un exemplu: „Vara este aici oficial! Care este loţiunea ta preferată pentru protecţia solară?” Acest tip de conversaţie este relevantă, personalizată şi majoritatea iubitorilor de bronzare sunt interesaţi de subiect.
  2. Postează fotografii – cele mai bune modalităţi prin care poţi utiliza Facebook-ul este ca mediu vizual. Salonul tău ar trebui să prezinte fotografii cu diverşi clienţi (cei care doresc să fie fotografiaţi şi să apară – cere-le întotdeauna acordul!) şi fotografii din salon.
  3. Tratează-ţi pagina Facebook ca pe un site miniatural – când clienţii ajung pe pagina ta de Facebook, ar trebui să poată găsi toate informaţiile necesare – adresa, telefon de contact, servicii. Utilizează diferitele file din Facebook pentru a afişa locaţia sau locaţiile saloanelor tale, serviciile, fotografiile şi recenziile.
  4. Concursuri şi oferte – în general, oamenii iubesc lucrurile gratuite. Fie că este vorba de un cadou de 50 de lei sau de o reducere la un pachet de lotiuni pentru bronzare, clienţii vor aprecia uşurinţa de a putea primi promoţia pe Facebook. De asemenea, acestia vor comenta pe postarea de concurs sau o vor împărtăşi prietenilor lor de pe Facebook, creând o mai mare vizibilitate pentru salonul tău.
  5. Oferă-le fanilor de pe Facebook oferte exclusive – poţi oferi o reducere de 10% din prima şedinţă de bronzare sau un cadou la următoarea achiziţie. Ştiind că aceste oferte sunt doar pentru fanii de pe Facebook, clienţii vor dori să-ţi urmărească mai îndeaproape pagina şi vor spune probabil şi prietenilor despre ofertele tale exclusive.
  6. Direcţionează anunţurile – poate doreşti să vizezi doar persoanele aflate în apropierea salonului tău sau acelea cărora le plac paginile asociate.

 

# 3: Instagram

Imaginile reprezintă o modalitate excelentă de a îţi promova salonul de bronzare şi de a arăta activitatea din acesta.

  1. Rămâi în trend – utilizează hashtag-uri pentru a atrage mai mulţi utilizatori. Exemplu: utilizează #happyeaster ca şi hashtag pentru a obţine mai multe vizualizări pentru o imagine a unui pachet de loţiuni sau un abonament de bronzare cu tema de sărbătoare.
  2. Utilizează locaţia în avantajul tău – foloseşte hashtag-uri pentru a indica locaţia ta. În acest fel, clienţii care sunt interesaţi de un salon în apropierea casei sau a biroului lor, vor şti unde sa te găsească.
  3. Postează fotografii de tipul: înainte şi după, pentru a prezenta rezultatele ce se pot obţine în urma utilizării aparatelor tale de bronzare.
  4. Fii distractiv – utilizatorii Instagram sunt în general tineri şi se bucură de mesaje amuzante şi interesante, în plus faţă de postările legate de produse sau servicii. Din când în când, o postare îi poate stimula pe fanii tăi: poţi utiliza citate sau imagini specifice, care consideri că îţi definesc brandul.

Concluzie

Aceste sfaturi şi strategii vor permite salonului tău să câştige noi clienţi, să-şi păstreze clienţii prin loializare şi să creeze o relaţie interactivă cu urmatorii.

Doreşti să afli mai multe despre marketingul salonului tău pe social media? Citeşte şi acest articol: 5 GREŞELI DE SOCIAL MEDIA ŞI CUM SE LE EVIŢI

Exit mobile version