Telefon: +40 (720) 100 120      WebShop
Site icon Bronzare.ro

De ce sa utilizezi produsele pe care le vinzi

De ce sa utilizezi produsele pe care le vinzi

Clienţii se asteaptă ca loţiunile pentru bronzare achiziţionate, dar şi serviciile oferite, să fie de cea mai bună calitate. Ca să poţi răspunde ca un profesionist şi să recomanzi cele mai bune loţiuni pentru bronzare, trebuie să cunoşti produsele şi să le testezi pe pielea ta.

SUCCESUL VÂNZĂRII ÎNCEPE CU TINE! Majoritatea clienţilor tăi neglijează cu uşurinţă pregătirea pielii înainte de bronzare. Tocmai de aceea, este indicat să recomanzi atât produse de îngrijire (loţiuni hidratante sau loţiuni exfoliante sub duş) cât şi loţiuni pentru bronzarea la solar şi la soare (cu factor de protecție solară).

Astfel vei putea da informații mult mai autentice, care vor fi apreciate de clienții tăi. Poți să postezi o fotografie pe pagina de social media a salonului (Facebook, Instagram, Twitter, etc) cu produsele pe care le utilizezi sau să desemnezi un angajat ca pe un fel de ambasador al solarului tău. Asigură-te că postezi periodic informații și fotografii interesante, pentru a fi aproape de publicul tău.

 

Întreabă-i pe un ton prietenos despre ritualul lor de îngrijire a pielii și dacă au nevoie de alte sfaturi sau informații legate de procesul de bronzare, sau despre loțiunile de îngrijire. Întrebările deschise cu privire la obiceiurile lor de îngrijire îți oferă indicii valoroase de vânzare și pot evidenția problemele înainte ca acestea să apară. Află ce este important pentru fiecare client prin modul în care descrie produsele actuale de îngrijire a pielii. Utilizează această perspectivă pentru a face recomandări personalizate de poduse pentru bronzare sau îngrijire.

Întreabă-ți mereu clientul de ce vrea să se bronzeze. De exemplu, iubitorii de bronzării la soare vor testa rezistența pielii și vor fi mai predispuși să achiziționeze loțiuni hidratante pentru bronzarea treptată și produse destinate să extindă strălucirea bronzului fără soare. Cu toate acestea, poate ca ei nu știu că au nevoie de aceste produse până când deja pielea lor are de suferit.

 

Clienții se pot simți copleșiți dacă trebuie să cumpere trei, patru sau cinci produse pentru a atinge un bronz minunat. Recomandă initial loțiunile de bază, după care poți începe să adaugi câte un produs adiacent sau o loțiune de bronzare mai performantă. Produsele din aceeași gamă și de la același producător, îți oferă coerență în vânzare, deoarece cumpărătorii adoră produsele înrudite ca și “pachet” de îngrijire. Întreabă-i ce părere au avut depre fiecare produs și profită de ocazie pentru a recomanda un alt produs. Păstrează o relație apropiată față de clienții tăi, pentru a îi stimula să revină și să recomande salonul tău de bronzare.

 

Clienții vor aprecia autenticitatea sfaturilor tale și vor vedea rezultatele pe propria piele!

Exit mobile version