Telefon: +40 (720) 100 120      WebShop
Site icon Bronzare.ro

Promotii pentru saloanele de bronzat

Promotii pentru saloanele de bronzat

Cât costă produsele şi sesiunile de bronzare în salonul tău? Promoţiile sunt o modalitate foarte bună de a atrage mai mulţi clienţi şi de a creşte vânzările. Cu toate acestea, este important atunci când faci promoţii, să nu scazi valoarea percepută a acestor produse şi sesiuni, deoarece ar putea, pe termen lung, să îţi afecteze profiturile.

Suma pe care clienţii sunt dispuşi să o plătească pentru produse sau sesiuni de bronzare – valoarea percepută – depinde de preţul setat.
Dacă valoarea percepută scade, clienţii s-ar putea să nu fie dispuşi să plătească un preţ mai mare pentru acelaşi produs sau serviciu. În loc să oferi doar o reducere standard de 10-15%, încearcă una din aceste idei promoţionale:

1. Oferă o sesiune GRATUITĂ de bronzare la achiziţia unei loţiuni

Această promoţie nu modifică valoarea percepută a loţiunii, deoarece clientul trebuie să plătească preţul integral pentru loţiune ca să primească sesiunea gratuită de bronzare. Poţi utiliza această promoţie pentru a aduce clienţi într-o locaţie nouă sau pentru a convinge un client să încerce o sesiune de bronzare într-un aparat nou.

2. Oferă un plic de loţiune cadou

Dacă un client de obicei cumpără un plic de loţiune, îi poţi vinde un flacon din aceeaşi loţiune, iar pliculeţul să îl oferi cadou. Astfel, este posibil ca sticla care stă pe raft să ajungă la clientul tău, iar acesta să fie fericit deoarece a făcut o afacere bună. Valoarea percepută a loţiunii rămâne ridicată, deoarece clientul a trebuit să facă o achiziţie activă pentru a primi discountul.

3. Oferă o reducere pentru un alt pachet la achiziţionarea unui abonament de bronzare

Odată ce ai vândut clientului tău un pachet cu preţuri complete – loţiune şi şedinţe de bronzare, îi poţi oferi o reducere la al doilea pachet.

Acest lucru îţi poate aduce beneficii în două moduri:

4. Oferă o sesiune gratuită de bronzare la achiziţionarea unui anumit număr de şedinţe.

Dacă un client cumpără de exemplu, 5 sesiuni, a 6-a sesiune va fi gratuită. Astfel, clientul încă plăteşte preţul maxim pentru primele 5 şedinte de bronzare, însă primeşte ceva în plus şi se întoarce mai des la salonul tău.

Află ce alte motive mai au clienţii ca să se întoarcă în salonul tău de bronzare: AICI şi cum să îţi promovezi mai eficient salonul de bronzare: AICI

Exit mobile version