Promotii pentru saloanele de bronzat
Promotii pentru saloanele de bronzat
Cât costă produsele şi sesiunile de bronzare în salonul tău? Promoţiile sunt o modalitate foarte bună de a atrage mai mulţi clienţi şi de a creşte vânzările. Cu toate acestea, este important atunci când faci promoţii, să nu scazi valoarea percepută a acestor produse şi sesiuni, deoarece ar putea, pe termen lung, să îţi afecteze profiturile.
Suma pe care clienţii sunt dispuşi să o plătească pentru produse sau sesiuni de bronzare – valoarea percepută – depinde de preţul setat.
Dacă valoarea percepută scade, clienţii s-ar putea să nu fie dispuşi să plătească un preţ mai mare pentru acelaşi produs sau serviciu. În loc să oferi doar o reducere standard de 10-15%, încearcă una din aceste idei promoţionale:
1. Oferă o sesiune GRATUITĂ de bronzare la achiziţia unei loţiuni
Această promoţie nu modifică valoarea percepută a loţiunii, deoarece clientul trebuie să plătească preţul integral pentru loţiune ca să primească sesiunea gratuită de bronzare. Poţi utiliza această promoţie pentru a aduce clienţi într-o locaţie nouă sau pentru a convinge un client să încerce o sesiune de bronzare într-un aparat nou.
2. Oferă un plic de loţiune cadou
Dacă un client de obicei cumpără un plic de loţiune, îi poţi vinde un flacon din aceeaşi loţiune, iar pliculeţul să îl oferi cadou. Astfel, este posibil ca sticla care stă pe raft să ajungă la clientul tău, iar acesta să fie fericit deoarece a făcut o afacere bună. Valoarea percepută a loţiunii rămâne ridicată, deoarece clientul a trebuit să facă o achiziţie activă pentru a primi discountul.
3. Oferă o reducere pentru un alt pachet la achiziţionarea unui abonament de bronzare
Odată ce ai vândut clientului tău un pachet cu preţuri complete – loţiune şi şedinţe de bronzare, îi poţi oferi o reducere la al doilea pachet.
Acest lucru îţi poate aduce beneficii în două moduri:
- Dacă va folosi pentru el/ea al doilea pachet, se va întoarce mai des la salonul tău.
- Dacă oferă cel de-al doilea pachet unui prieten sau unei rude, atunci acea persoană va fi un client nou care ar putea cumpăra mai multe produse şi sesiuni de la tine.
În plus, el sau ea pot să le povestească prietenilor sau membrilor familiei despre salonul tău şi astfel vei avea noi clienţi.
4. Oferă o sesiune gratuită de bronzare la achiziţionarea unui anumit număr de şedinţe.
Dacă un client cumpără de exemplu, 5 sesiuni, a 6-a sesiune va fi gratuită. Astfel, clientul încă plăteşte preţul maxim pentru primele 5 şedinte de bronzare, însă primeşte ceva în plus şi se întoarce mai des la salonul tău.
Află ce alte motive mai au clienţii ca să se întoarcă în salonul tău de bronzare: AICI şi cum să îţi promovezi mai eficient salonul de bronzare: AICI