Informații livrare

Livrarea se face prin curier

Pentru asigurarea unui serviciu de calitate, livrarea produselor se efectuează prin curierat rapid. Astfel, Bronzare.ro oferă clienților săi livrare gratuită pe întreg teritoriul României pentru comenzile cu valoare totală de peste 750 lei + TVA. În cazul în care valoarea comenzii nu depășește 750 lei + TVA, taxa de livrare este de 25 lei (se pot adăuga costuri suplimentare de transport în funcție de distanță sau în funcție de greutatea coletului) și este în sarcina cumpărătorului.

Metodă de plată:

    1. Ramburs (Plată la livrare)
    2. Plata online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa / Maestro / Mastercard).
      Dacă ați ales metoda de plată ” Online prin card bancar ” este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți.
      – Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa / Visa Electron și MasterCard / Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate precum cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant.
      – „3-D Secure” asigură în primul rând că nicio informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la niciun moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.
      Important de știut!
      Pentru plățile prin card bancar nu este perceput niciun comision!

 

Timpul de livrare 

În principiu, livrarea produselor se face în termen de 24-48 ore de la confirmarea comenzii, adică 1-2 zile lucrătoare. Pentru localitățile aflate în afara zonei de curierat, termenul de livrare se poate prelungi până la 5 zile lucrătoare în funcție de distanța la care trebuie să se livreze comanda.
Comenzile plasate după ora 14, precum și sâmbătă, duminică sau în zile oficiale nelucrătoare, se prelucrează în următoarea zi lucrătoare.

Politica de retur

Vrem să ne asigurăm că sunteți 100% mulțumit/ă de comanda dvs.!

Politica noastră de retur este simplă:

  • Persoanele care achiziționează produse de pe site-ul www.bronzare.ro au posibilitatea să se retragă din contract, în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării produsului sau produselor. 
  • Din nefericire, nu putem asigura returul gratuit al produselor, din acestă cauză taxa și modalitatea de retur este suportată de către cumpărător. 
  • Restituim contravaloarea integrală a produselor achitate în termen de 14 zile calendaristice de la data notificării de retragere din contract.
  • În caz de excepție, dacă ați primit un produs defect sau nu ați primit produsul comandat, aveți dreptul de a-l restitui gratuit, taxa de retur fiind suportată de către bronzare.ro.

Condiții returnare

Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile (+ produsele oferite cadou, dacă este cazul), cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a facturii de achiziție. Așadar, în cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, bronzare.ro va rambursa contravaloarea acestuia în termen de 10 zile calendaristice de la primirea produselor, cu excepția cazului în care constatăm că produsul returnat este deteriorat, prezintă lipsuri, deficiente, etc, situaţie în care suma ce urmează a fi returnată se va reduce proporţional.

În cazul nerespectării condițiilor mai sus menționate, bronzare.ro are dreptul să refuze primirea produsului returnat, respectiv să nu ramburseze Cumpărătorului suma plătită.

Pasul 1. Completarea formularului de retur

Returnarea produselor necesită în prealabil completarea unui formular de retur.
După primirea formularului completat vă vom trimite o confirmare de primire a cererii de retur prin e-mail sau vă vom contacta telefonic.

Pasul 2. Pregătirea și expedierea coletului

Taxa de retur fiind suportată de către Cumpărător, modalitatea de expediere a produselor este la libera alegere a acestuia din urmă.
Este important să trimiteți produsul în cutia trimisă de către bronzare.ro, cu toate accesoriile și factura primită. Retragerea din contract va fi posibilă cu respectarea termenului de 14 zile calendaristice de la momentul primirii produselor.

Adresa la care va trebui să trimiteți coletul, este :

Destinatar: SUN TECH S.R.L.
Punct de lucru: str. Hortensiei nr. 3, Brașov, jud. Brașov, cod poștal 500376
Nr. tel.: 0720 100 120

Pasul 3. Restituirea contravalorii produselor

După ce coletul ajunge la departamentul de retur și returul este acceptat, în termen de aproximativ 10 zile se returnează banii. Întreaga procedură de returnare produs / bani durează aproximativ 14 zile calendaristice de la ridicarea returului de către curier. Banii vor fi returnați în contul specificat de client în formularul de retur. Rambursul nu se va face decât în contul aparținând persoanei către care a fost facturat produsul și care face returul, nu se poate face către terți.

Important

  • Nu primim coletele trimise cu ramburs. De asemenea, nu se acceptă coletele expediate prin Poșta Română întrucât acesta nu livrează la adresa finală.
  • Atunci când utilizați un voucher de discount pentru suma exactă, suma de discount este distribuită între toate produsele în ordine proporțională cu prețul acestora. La returnarea unui produs din această comandă veți primi suma achitată.

Dreptul de retragere din contract

Consumatorul se va putea retrage din contract, respectiv va putea returna un produs sau renunța la un serviciu, în termen de 14 zile calendaristice de la semnarea acestuia, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare.
Astfel, potrivit OUG nr. 34/2014, perioada de returnare a unui produs sau renunțare la un serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a ultimului produs – în cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;
  • ziua în care consumatorul intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese;

Întrebări suplimentare cu privire la retur și reclamații, puteți trimite la adresa de e-mail: office@bronzare.ro.