Strategii de vara pentru salonul tau
Strategii de vara pentru salonul tau
Strategii de vara pentru salonul tau
După o primăvara aglomerată, trecerea la o perioada mai lentă pare întotdeauna puţin descurajantă. Dar, doar pentru că sezonul principal ar fi trecut, nu înseamnă că nu ar trebui să încerci să profiţi din plin de fiecare zi. Planificarea strategiei din timpul sezonului lent este necesară pentru plata facturilor şi pentru a continua să construieşti imaginea salonului tău pentru următoarele sezoane de bronzare.
Strategia corectă va contribui la creşterea veniturilor salonului tău de bronzare, acum, dar şi pe viitor.
1. Fă-ţi simţită prezenţa online
Dacă salonul tău este mai puţin aglomerat, este posibil să nu ai conţinut atât de distractiv de împărtăşit pe social media. Însă postările continue te ajută să construieşti prezenţa în mediul on-line şi să îţi păstrezi clienţii interesaţi. Fiind activ le vei arăta clienţilor tăi că esti încă aici şi la fel şi salonul tău de bronzare. Încearcă să descoperi sau să creezi conţinut nou care are legătură cu salonul tău pentru a îl împărtăşi cu clienţii tăi. Porneşte concursuri interesante şi adaugă videoclipuri sau imagini cu produse noi. Google Ads (Google AdWords) este o altă resursă care nu trebuie neglijată – acei clienţi care încă mai caută un salon de bronzare, ar trebui să te găsească mai întâi pe tine.
2. Fii agresiv
Pe măsură ce clienţii se diminuează, trebuie să găseşti modalităţi să îi atrage în salon. Poţi încerca oferirea de sesiuni de bronzare gratuite pentru clienţii care vin prima dată în salon. Această promoţie îţi oferă oportunităţi pentru vânzări de produse şi vizite repetate. O altă idee ar fi să promovezi pachetele pentru ocazii speciale – zile de naştere, aniversări sau alte evenimente importante. Asigură-te că persoanele care îţi trec pragul ştiu că la tine pot găsi produse excelente pentru îngrijirea pielii, atât pentru solar cât şi pentru plajă.
3. Crează un program de loialitate
Un sezon mai puţin aglomerat este un moment excelent pentru a construi un program de loialitate pentru clienţii care vin în mod regulat. Pregăteşte-le oferte exclusive şi ia în considerare reducerea audienţei şi concentrarea eforturilor de marketing asupra clienţilor actuali.
Pregăteşte un formular de feed-back simplu care să cuprindă câteva întrebări precum:
– Care servicii ar putea fi mai eficiente pentru dvs?
– Există produse sau servicii noi de care aţi fi interesaţi?
– Cum vă putem face experienţa de bronzare mai plăcută?
4. Reanalizează-ţi planul de marketing
Partea frumoasă este că ar trebui să ai mai mult timp să faci lucruri pe care nu le putea face în plin sezon. Ia loc şi analizează planul tău de marketing de anul trecut. Ce a funcţionat? Ce nu? Crează un nou plan de marketing pe baza rezultatelor tale. Acesta te va ajuta să te pregăteşti mai bine pentru sezonul viitor şi să ai un salon de bronzare de success.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!