5 idei de promovare a salonului de bronzare
5 idei de promovare a salonului de bronzare
5 idei de promovare a salonului de bronzare
Una dintre cele mai mari provocări atunci când conduci un salon de bronzare, este descoperirea unor modalităţi unice de a îţi creste afacerea fără să oferi servicii sau produse la preţuri reduse (sau gratuit!).
Pe termen scurt, reducerea este o modalitate rapidă şi uşoară de a aduce mai mulţi clienţi în salonul tău. Cu toate acestea, scăderea preţurilor nu te ajuta să îţi creşti veniturile pe termen lung.
Cercetările ne spun că majoritatea clienţilor tăi nu sunt motivaţi de economisire, ci de recompense pentru loialitatea lor. Deci, întrebarea este: de ce să nu foloseşti câteva oferte speciale pentru a îţi creşte veniturile şi numărul de clienţi?
Cum să procedezi?
1. Adăugă valoare în loc de reducere
Serviciile extra sunt, de cele mai multe ori, percepute ca nişte opţiuni suplimentare, care nu sunt obligatorii. Scopul este să îl faci pe clientul tău să iubească rezultatele atât de mult încât să plătească pentru acelaşi tratament la următoarea vizită.
Un exemplu de ofertă specială cu valoare adaugată ar fi întroducerea unui produs suplimentar în timpul şedinţei de bronzare. De exemplu, o loţiune de bronzare specială pentru stimularea circulaţiei în zona inferioară a corpului. Loţiunile speciale pentru picioare conţin bronzanţi naturali şi melanină pentru o piele bronzată mai intens.
2. Adu-ţi un prieten
Sugerează-i clientului tău să vină cu un prieten la următoarea vizită şi oferă-i un card de loialitate. Dacă nu ai încă un program de fidelitate, gândeşte-te la personalizarea cărţilor de vizită, sau transformarea lor în vouchere, pe care să le poţi scrie numele.
Elementul personalizat al acestui card îl va face pe clientul tău să se simtă răsfăţat. Acest sentiment îl va încuraja să vină să recomande serviciile tale şi celor apropiaţi.
Aceasta este una dintre cele mai bune modalităţi să îţi creşti baza de date a clienţilor. O altă parte a sistemului de fidelizare poate fi recompensarea clienţilor cu puncte de loialitate pentru recomandările care vin din partea lor. S-a dovedit că acest lucru îi va face pe clienţii tăi să revină mai des şi să cheltuiască mai mulţi bani.
3. Cumpără 3 şi plăteşte 2
Trebuie doar să te uiţi la magazinele de sănătate şi frumuseţe pentru a observa cât de reuşită este o ofertă de genul: cumpără 3 şi plăteşte 2. Cine ar putea rezista să nu cumpere 3 produse atunci când ştim că primim unul gratuit?
O modalitate foarte bună de a pune în practică această ofertă specială, fără să te simţi că şi cum ai distribui produse, este să te asiguri că introduci în promoţie loţiunile cu preţuri mai mici. Deasemenea, produsul gratuit va fi cel cu preţul cel mai mic. Ţine cont totuşi, că trebuie să faci un profit decent, indiferent daca îi dai clientului sentimentul că a fost răsfăţat.
4. O zi de reduceri
Dacă îţi dai seama că o zi a săptămânii este în mod repetat mai puţin profitabilă, de ce să nu creezi o ofertă specială care să îţi aducă mai mulţi clienţi?
Poţi face o ofertă prin care, în acea zi, toţi clienţii vor pleca cu un eşantion de loţiune sau un pachet special de bronzare.
5. Vedeta lunii
Caută o personalitate în fiecare lună şi în funcţie de ziua de naştere a acelei vedete, personalizează pachetul de oferte speciale pentru salon. Bazează-te pe aspectul particular al celebrităţii. De exemplu, Kim Kardashian este născută în luna octombrie. Cum ar fi să îţi întâmpini clienţii cu un mic pahar de şampanie? Oferă-le clienţilor tăi tratamentul pe care îl merită!
Este de la sine inţeles că selfie-urile şi fotografiile înainte şi după şedinţa de bronzare pot fi de un real succes. Poţi să le oferi câteva puncte suplimentare pe cardul de fidelitate, celor care postează pe reţelele lor de socializare aceste fotografii, împreună cu locaţia ta.
Poţi crea o Campanie de promovare prin intermediul acestor poze, cu un nume sugestiv: „Cine are nevoie de filtru? ” Ideea din spatele acestei Campanii este că, mai degrabă decât să aiba nevoie de un filtru, clienţii tăi îţi vor promova salonul ca pe un spaţiu unde pot să obţină aspectul perfect.
Pe lângă crearea unui punct de distractie în salon, fotografiile vor deveni o colecţie fantastică şi le poţi utiliza pentru a te promova pe social media.
O abordare diferită îţi va aduce un plus de valoare, iar clienţii tăi vor aprecia originalitatea salonului tău de bronzare.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!