5 sfaturi pentru o carte de vizita mai eficienta
5 sfaturi pentru o carte de vizita mai eficienta
5 sfaturi pentru o carte de vizita mai eficienta
Te consideri un expert al bronzarii la solar, dar cartea ta de vizita transmite acest profesionalism? Cartea ta de vizita ti-ar putea creste numarul de clienti. Desi ar putea parea o metoda invechita de a face afaceri, aceste carti de vizita sunt utile si detin un rol important in mod surprinzator.
Iata cateva sfaturi pentru a crea o carte de vizita mai eficienta care sa lase o impresie de durata, sa te ajute la recrutarea de noi membri, si sa asigure revenirea clientilor existenti.
Urmareste cele 4 intrebari de baza: Cine? Ce? Unde? De ce?
Aceste elemente de baza pot fi usor trecute cu vederea. Bunul simt te ajuta sa determini care informatii sunt aplicabile in afacerea ta. Este indicat sa incluzi urmatoarele:
- Numele salonului tau / logo
- Numele si functia ta
- Numarul de telefon al salonului
- Adresa salonului
- Adresa site-ului
- Adresa de email a salonului
- Adrese de social media
Pastreaza un design simplu si neaglomerat
Poate fi foarte provocator sa proiectezi ceva atat de mic precum o carte de vizita. Este un spatiu mic care trebuie totusi sa detina o multime de informatii, astfel incat mai putin sa fie mai mult. Utilizeaza fonturi usor de citit si pastreaza dimensiunile literelor de cel putin 8pt. Daca alegi o carte de vizita cu doua fete, utilizeaza o parte pentru informatii de contact, iar a doua parte pentru a atrage atentia. Culorile si imaginile ar trebui sa se potriveasca cu tema salonului tau, culorile utilizatee in logo-ul tau sau alte materiale de promovare, astfel incat cartea de vizita sa devina usor de recunoscut.
Include o promotie / oferta
Majoritatea designer-ilor iti vor spune ca o carte de vizita sau un cupon de reducere nu mai este la moda si ca ar trebui sa renunti la aceasta tactica. Totusi, atunci cand este facut corect, un cupon de reducere pe cartea de vizita poate servi ca un instrument util. Adaugarea unei promotii bine concepute pe cartea de vizita, le ofera clientilor un motiv sa vina in afacerea ta.
NU iti recomandam sa faci un flyer alb-negru cu chenar punctat care sa incadreze valoarea reducerii. Este o varianta care arata ieftin si este lipsita de profesionalism.
Cartile de vizita pot fi foarte utile dar si interesante. Nu te costa in plus daca vrei sa imprimi mai multe culori, astfel incat tu poti folosi acest aspect in avantajul tau. Incearca o promovare cum ar fi: „Vino cu acest card in salonul X si primesti o sedinta de bronzare GRATUITA! ”
De unde sa incep cu design-ul si imprimarea?
Solutia cea mai comuna este sa cauti pe Internet o tipografie din orasul tau si sa vezi care sunt cele mai bune preturi. Pentru design, poti alege un sablon deja pregatit de pe site-urile de specialitate. Iti completezi datele si poti comanda cartile de vizita in doar cateva minute, pentru o taxa nominala.
Dar, aceasta varianta nu este intotdeauna cea mai buna solutie. Angajarea unui designer profesionist te va ajuta sa obtii o imagine unitara a brand-ului tau si sa obtii carti de vizita care sa iasa in evidenta fata de competitori. Vei avea un aspect curat, modern, cu un design bine gandit pentru ca va fi personalizat special pentru afacerea ta.
Cand sa oferi o carte de vizita?
Mereu! Reclama orala – vorba din gura in gura, este un mod fantastic de a obtine noi clienti. Din moment ce cartile de vizita sunt tot mai rare, oamenii se vor bucura de obtinerea unei carti de vizita frumos concepute ca ceva tangibil pentru a le reaminti de experienta lor in salonul tau.
Costurile pentru cartile de vizita sunt minime fata de impactul pe care il poti avea asupra clientilor tai. Incearca si tu aceste sfaturi cand te gandesti sa creezi o carte de vizita pentru salonul tau de bronzare si bucura-te de o crestere a persoanelor interesate de bronzarea la solarul tau.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!