Cum sa ai un salon de bronzare de succes
Cum sa ai un salon de bronzare de succes
Cum sa ai un salon de bronzare de succes
Iubitorii bronzului rapid frecventează adesea saloanele de bronzare, mai degrabă decât să petreacă timp sub razele naturale ale soarelui. Ca şi proprietar al unui salon de bronzare şi înfrumuseţare, poţi valorifica această piaţă oferind o gama largă de servicii de bronzare, precum şi produse suplimentare de bronzare, pentru a îţi creşte vânzările.
Răsfaţă clienţii fideli
Clienţii care îţi vizitează salonul, sunt cel mai probabil în căutarea unei experienţe relaxante, aşa că trebuie să te asiguri că aparatele de bronzare şi cabinele sunt curate, dezinfectate şi confortabile. Pune la dispoziţia clienţilor tăi: prosoape, ochelari de protecţie, demachiant, dischete demachiante, sisteme de răcire sau alte facilităţi, pentru o experienţă completă de răsfăţ. Oferă-le un eşantion dintr-o loţiune răcoritoare după bronzare sau o loţiune acceleratoare. Programează şedintele de bronzare astfel încât clienţii tăi să fie nevoiţi să aştepte mult timp.
Aceste mici detalii sunt deosebit de importante pentru a te ajuta să îţi păstrezi clienţii şi să îi fidelizezi.
Personal entuziast şi instruit
Angajeaza oameni optimişti, veseli şi deschişi şi oferă-le informaţii de specialitate din lumea bronzării, pentru a avea cunoştinţe solide despre produsele, serviciile şi echipamentele din salon. Ei ar trebui să fie prietenoşi şi capabili să răspundă cu precizie la întrebările frecvente, nu numai despre produse sau aparatele de bronzare, ci şi despre siguranţa bronzării. Personalul trebuie să fie în măsură să facă recomandări pertinente clienţilor despre opţiunile de bronzare, bazându-se pe tipul lor de piele. Anunţă-ţi angajaţii de fiecare dată când se schimbă o linie de produse şi predă-le tehnici de vânzare pentru eficientizarea serviciilor.
Generează revenirea clienţilor
Concentrează-te pe vânzarea de pachete sau abonamente de bronzare, mai degrabă decât pe şedinţele individuale de bronzare. Acest lucru facilitează revenirea clienţilor în mod regulat. Crează un program de recomandare în care clienţii fideli primesc gratuit un abonament sau o loţiune, atunci când vin cu un prieten. Organizează evenimente promoţionale, gazdă, tombolă cu premii în produse sau sesiuni de bronzare.
Oferă întotdeauna mai mult
Vinde mai mult decât sesiuni de bronzare. Acceleratoare de bronzare, loţiuni hidratante de ingrijire, loţiuni cu factor de protecţie solară (SPF), machiaje, tricouri personalizate, genţi de plajă atractive sau ochelari de soare. Instalează un mini-frigider cu băuturi sau gustări. Clienţii unui salon de bronzare sunt în mod obişnuit conştienţi de imaginea lor şi cu cât mai multe produse conexe le oferi, cu atât mai larg şi mai diversificat poate fi publicul tău ţintă.
Află şi cum să vinzi mai multe loţiuni de bronzare, de aici.
Lasă un răspuns
Want to join the discussion?Feel free to contribute!