• WebShop
  • Contul tau
  • Checkout
  • Cos
Telefon: +40 (720) 100 120      
  • 0Shopping Cart
Bronzare.ro
  • Home
  • Aparate
  • Tuburi
    • Tuburi UVC dezinfectie / sterilizare
  • Creme
  • Service
  • Shop
    • Lotiuni soare si solar
      • Cosmetice solar
      • Protectie solara
      • Creme hidratare
      • Machiaje
    • Accesorii & Consumabile
    • Aparate de bronzat Second Hand
    • Piese de schimb solarii
  • Info Blog
  • Cautare
  • Menu Menu
Sunteți aici: Acasa1 / Stiri si noutati bronzare2 / Produse & Servicii3 / Profesionalismul in saloanele de bronzare
Produse & Servicii

Profesionalismul in saloanele de bronzare

Profesionalismul in saloanele de bronzare

Profesionalismul in saloanele de bronzare

Profesionalismul in saloanele de bronzare

Profesionalismul este definit ca starea, practică sau metodele unui profesionist, care se distinge de un amator. Un profesionist este definit ca o persoană care este expertă în munca sa.

Pe măsură ce industria de bronzare la solar se îndreaptă spre a deveni mai profesionistă. Pentru a fi considerată o adevarată profesie, este necesar ca toţi cei privilegiaţi să lucrăm sub această “umbrelă”, să încercăm să ne suplimentăm cunoştinţele despre „ştiinţa bronzării” şi în funcţionarea unui salon de bronzare.

Relaţia cu clienţii

Atunci când un client este întâmpinat de o faţă zâmbitoare din spatele tejghelei, acesta se va simţi mai confortabil atunci când ia o decizie de cumpărare. Construirea unui raport armonios cu clientul, îl va ajuta să înţeleagă că esti sincer şi că îl conduci în direcţia corectă.

Este important să îţi acorzi timp pentru a face un client să se simtă confortabil cu privire la decizia pe care a luat-o de a se bronza în salonul tău. Asigură-te că iniţiezi o conversaţie atunci când intră în salon, chiar dacă este posibil să nu vrea să cumpere nimic.

Începe prin a îi memora numele şi salută-l cu un zâmbet larg. Pe măsură ce îţi cunoşti clienţii, îţi vei aminti de lucrurile pe care îi poţi întreba despre familia lor, despre locul de muncă, animalul de companie sau orice altceva despre care ţi-a povestit.

Atunci când un client se bronzează pentru o ocazie specială, cum ar fi o vacanţă sau o nuntă, cere-i întotdeauna detalii despre starea evenimentului şi invită-l să se întoarcă pentru a continua bronzarea chiar şi după eveniment.

În cazul în care clientul călătoreşte în concediu într-o zonă tropicală, asigură-te că îl avertizezi cu privire la intensitatea luminii solare şi sugerează-i să ia în considerare achiziţionarea produselor cu factor de protecţie solară.

Reclamaţiile clienţilor

Vechea zicală „clientul are întotdeauna dreptate” se aplică şi în industria de bronzare la solar atunci când este vorba de tratarea reclamaţiilor, deoarece bronzarea este o afacere construită în principal pe recomandări de la clienţi. Este mult mai uşor să păstrezi un client care vine regulat la şedinţe de bronzare, decât să încerci să recâştigi unul care a plecat nemulţumit. Majoritatea plângerilor clienţilor, chiar şi cele care ar putea începe cu un client furios, pot fi de obicei tratate într-un mod calm şi matur. O strategie bună este să ai multă bunăvoinţă atunci când rezolvi reclamaţiile clienţilor.

Este important ca angajaţii să nu se certe niciodată cu un client şi este recomandat să îl asculte cu atenţie pentru a determina motivele pentru care este nefericit. Atunci când angajatul nu are autoritatea să rezolve problema, clientul trebuie să fie informat politicos că proprietarul sau managerul trebuie să afle despre situaţie.

Ia în considerare intocmirea unei liste de plângeri din trecut şi elaborarea unor metode de tratare a acestora dacă aceeaşi situaţie s-ar repeta. Angajaţii pot să exerseze aceste scenarii, astfel încât să fie mai bine pregătiţi cu privire la modul în care pot face faţă anumitor plângeri.

Există situaţii în salonul de bronzare unde clientul nu are întotdeauna dreptate şi implică probleme legate de siguranţa acestora. De exemplu, dacă un client declară că nu intenţionează să poarte ochelari de protecţie în timpul bronzării, nu trebuie să li se permită să se bronzeze. De asemenea, nu trebuie să i se permită niciodată unui client să se bronzeze mai mult decât intervalul de timp maxim afişat pe unitatea de bronzare sau timpul recomandat de bronzare pentru pielea lui.

Orice lucru care ar avea un impact negativ asupra siguranţei clientului este responsabilitatea salonului de bronzare, nu a clientului, astfel că în aceste situaţii, clientul nu are întotdeauna dreptate.

Serviciul clienţi

Filozofia în oferirea serviciilor pentru clienţi ar trebui să se bazeze pe furnizarea informaţiilor necesare acestora în cea mai prietenoasă şi profesională manieră posibilă. Aceştia ar trebui să fie educaţi cu privire la aparatele din salon, la pachete de bronzare, informaţii despre loţiuni şi tipurile de piele.

Oferă-le clienţilor tăi cât mai multe informaţii despre bronzare, fără a îi supraîncărca cu mai multe informaţii decât sunt capabili să înţeleagă. Fiecare client are un background educaţional diferit şi, prin urmare, un prag diferit de înţelegere. Este important să fi la curent cu cele mai recente informaţii pentru a putea face faţă tuturor întrebărilor clienţilor. Este important să inţelegi că, dacă apare o întrebare şi nu eşti sigur de răspuns, este recomandat să îi spui clientului că te vei documenta şi îi vei răspunde la următoarea vizită. Aceasta este o abordare mult mai profesionistă decât inventarea unui răspuns greşit clientului.

Este responsabilitatea tuturor angajaţilor care lucrezază în cadrul companiei să le ofere clienţilor îndrumări profesioniste în orice moment.

În cele din urmă, clientul merită un nivel adecvat şi profesional de atenţie de la momentul în care intră în salonul tău, până în momentul în care a terminat sesiunea de bronzare şi va pleca.

Standardele de curăţenie

Cele mai înalte standarde de curăţenie ar trebui menţinute în orice moment. Clienţii trebuie să se simtă confortabil şi siguri că se bronzează într-un mediu curat şi bine dezinfectat. Aceasta se referă nu numai la aparatele de bronzare pe care le vor folosi, ci şi la întregul salon. Curăţenia trebuie să devină un factor major în formarea noilor angajaţi. Proprietarul sau managerul trebuie să stabilească regulile pentru curăţenia salonului şi să verifice dacă standardele sunt respectate.

Un test bun al curăţeniei este să te întrebi dacă salonul este pregătit pentru o inspecţie oficială în orice moment. Dacă fiecare aspect al salonului tău de bronzare este pregătit pentru un inspector, atunci este cu siguranţă pregătit pentru clienţii tăi.

Este util să creezi un checklist pentru a menţine ordinea şi pentru a le reaminti angajaţilor sarcinile care trebuie finalizate pe tura lor. Puneţi pe lista lucrurile obligatorii care trebuie făcute zilnic, precum şi sarcini mai puţin importante, care pot fi programate în perioadele mai libere ale zilei, dacă timpul permite.

Dacă vrei să fii considerat un adevărat profesionist al industriei de bronzare trebuie să acţionezi în mod responsabil şi proactiv atunci când vine vorba de menţinerea unui mediu curat şi prietenos în salonul de bronzat.

24 aprilie 2018/0 Comentarii
Share this entry
  • Share on WhatsApp
S-ar putea sa iti placa de asemenea
Idei pentru inaugurarea unui salon de bronzareIdei pentru inaugurarea unui salon de bronzare
Sfaturi pentru primul salon de bronzareSfaturi pentru primul salon de bronzare
Mai multi clienti prin marketing saloane de bronzatCum sa atragi mai multi clienti in salonul tau de bronzare?
un program de loialitate reusitCum sa faci un program de loialitate reusit
Promotii pentru saloanele de bronzatPromotii pentru saloanele de bronzat
Afacere salon bronzare Pas-18 pasi pentru deschiderea unui salon de bronzare
0 raspunsuri

Lasă un răspuns

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Popular
  • 6 trucuri pentru un bronz perfect18 ianuarie 2016 - 13:26
  • trucuri bronzareSfaturi pentru bronzarea in siguranta5 octombrie 2015 - 13:33
  • bronzare layoutBronzarea la solar5 ianuarie 2016 - 14:16
  • tipuri tenTipuri de piele3 august 2015 - 14:23
  • Vitamina DVitamina D – vitamina soarelui3 septembrie 2015 - 13:36
Recent
  • bronzarea pe timpul ierniiBeneficiile paturilor de bronzare în lunile de iarnă24 octombrie 2022 - 13:52
  • cum tratam arsurile solareCum tratăm arsurile solare?28 septembrie 2022 - 12:42
  • spf si protectia solaraCe este SPF și cum îmi aleg crema de protecție solar...24 august 2022 - 9:41
  • salon de bronzareMerită să-ți deschizi un salon de bronzare?27 iulie 2022 - 13:52
  • protectie solaraDe ce sa alegem Australian Gold ca cea mai buna solutie...15 iunie 2022 - 9:57
Comentarii
  • […] mai proastă decât în celelalte anotimpuri ale...24 octombrie 2022 - 13:52 de Beneficiile paturilor de bronzare în lunile de iarnă - Bronzare.ro
  • […] SPF-ul nu ar trebui să lipsească din rutina...28 septembrie 2022 - 12:43 de Cum tratăm arsurile solare? - Bronzare.ro
  • […] parte din produsele cu SPF mai mare de 30 conţin...24 august 2022 - 9:42 de Ce este SPF și cum îmi aleg crema de protecție solară?
  • […] altă gamă este KBL Megasun unde sloganul ne...28 martie 2022 - 19:10 de Cea mai avantajoasă bronzare: bronzarea în salon! - Bronzare.ro
  • […] începe să vă prezint succint paturile de bronzare...28 martie 2022 - 19:05 de Cea mai avantajoasă bronzare: bronzarea în salon! - Bronzare.ro
Taguri
abonament solar aparate de bronzare aparate de bronzat aparate de bronzat folosite Black Friday bronzare bronzarea la solar bronzare la solar bronz sigur bronz solar business Cadouri carte vizita clienti noi crema solar eveniment Facebook Google+ Instagram intretinere aparate bronzare locatie lotiuni bronzare marketing norma EU 0.3 ochelari de protectie Pinterest program de loialitate promotii promotii de sezon promovare protectie solara regulile bronzarii sala fitness salon bronzare salon de bronzare Snapchat soare social media solar spray DHA Tuburi UV Twitter ulei de peste video voucher

Categorii

  • Produse & Servicii
  • Stiri & Noutati
  • Vanzari & Marketing

https://bronzare.ro/

Asiguram servicii si produse PREMIUM in industria bronzarii artificiale. Vindem, cumparam, inchiriem echipamente de bronzat. Reparam orice tip de solar. Schimbam tuburi UV conforme EU Norm 0,3. Distribuim produse cosmetice speciale pentru solar si soare. >>> detalii

DATE FIRMA

S.C. SUN TECH S.R.L.
CUI: RO15993255
REG. COM.: J08/2448/2003

Sediu social: Str. Crinului, Nr. 52
Brasov – 500376, Romania

TEL: +40 (720) 100-120

EMAIL: office@bronzare.ro
          vanzari@bronzare.ro

 

 

PAGINI PRODUSE

APARATE DE BRONZARE
TUBURI UV
COSMETICE
SERVICE & PIESE DE SCHIMB

Info Blog

  • Produse & Servicii
  • Stiri & Noutati
  • Vanzari & Marketing
ANPC SAL ANPC SOL

PAGINI

VITAMINA D
PORTOFOLIU
DESPRE NOI
CONTACT

INFO CLIENT

Termeni si Conditii

Politica de utilizare a cookie-urilor

Politica de confidenţialitate

Politica de livrare si retur

A.N.P.C.

O.D.R.

© Drepturi de autor - Sun Tech
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Youtube
  • Pinterest
  • Home
  • Despre noi
  • Contact
Noul aparat de bronzare Luxura VEGAZNoul aparat de bronzare Luxura VEGAZMotive pentru care clientii sa vina in salonul tauMotive pentru care clientii sa vina in salonul tau de bronzare
Scroll to top

Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor. Continuarea navigării pe site implică acceptarea politicii de utilizare a cookie-urilor. 

Sunt de acordCiteşte mai mult ...

Cookie and Privacy Settings



How we use cookies

We may request cookies to be set on your device. We use cookies to let us know when you visit our websites, how you interact with us, to enrich your user experience, and to customize your relationship with our website.

Click on the different category headings to find out more. You can also change some of your preferences. Note that blocking some types of cookies may impact your experience on our websites and the services we are able to offer.

Essential Website Cookies

These cookies are strictly necessary to provide you with services available through our website and to use some of its features.

Because these cookies are strictly necessary to deliver the website, refusing them will have impact how our site functions. You always can block or delete cookies by changing your browser settings and force blocking all cookies on this website. But this will always prompt you to accept/refuse cookies when revisiting our site.

We fully respect if you want to refuse cookies but to avoid asking you again and again kindly allow us to store a cookie for that. You are free to opt out any time or opt in for other cookies to get a better experience. If you refuse cookies we will remove all set cookies in our domain.

We provide you with a list of stored cookies on your computer in our domain so you can check what we stored. Due to security reasons we are not able to show or modify cookies from other domains. You can check these in your browser security settings.

Google Analytics Cookies

These cookies collect information that is used either in aggregate form to help us understand how our website is being used or how effective our marketing campaigns are, or to help us customize our website and application for you in order to enhance your experience.

If you do not want that we track your visit to our site you can disable tracking in your browser here:

Other external services

We also use different external services like Google Webfonts, Google Maps, and external Video providers. Since these providers may collect personal data like your IP address we allow you to block them here. Please be aware that this might heavily reduce the functionality and appearance of our site. Changes will take effect once you reload the page.

Google Webfont Settings:

Google Map Settings:

Google reCaptcha Settings:

Vimeo and Youtube video embeds:

Other cookies

The following cookies are also needed - You can choose if you want to allow them:

Privacy Policy

You can read about our cookies and privacy settings in detail on our Privacy Policy Page.

Politica de confidentialitate
Accept setariHide notification only